▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.
▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.

امید ...

چهار شمع به آهستگی می سوختند، در آن محیط آرام صدای صحبت آنها به گوش می رسید. شمع اول گفت: من صلح و آرامش هستم، هیچ کسی نمی تواند شعلۀ مرا روشن نگه دارد. من باور دارم که به زودی می میرم ... سپس شعلۀ صلح و آرامش ضعیف شد تا به کلی خاموش شد. شمع دوم گفت: من ایمان و اعتقاد هستم، ولی برای بیشتر آدمها دیگر چیز ضروری در زندگی نیستم پس دلیلی وجود ندارد که دیگر روشن بمانم ... سپس با وزش نسیم ملایمی ایمان نیز خاموش گشت.
شمع سوم با ناراحتی گفت: من عشق هستم ولی توانایی آن را ندارم که دیگر روشن بمانم، انسانها من را در حاشیۀ زندگی خود قرار داده‌اند و اهمیت مرا درک نمی کنند، آنها حتی فراموش کرده‌اند که به نزدیکترین کسان خود عشق بورزند ... طولی نکشید که عشق نیز خاموش شد.
ناگهان کودکی وارد اتاق شد و سه شمع خاموش را دید، گفت: چرا شما خاموش شده‌اید؟! همه انتظار دارند که شما تا آخرین لحظه روشن بمانید ... سپس شروع به گریستن کرد ... پـــس ... شمع چهارم گفت: نگران نباش تا زمانیکه من وجود دارم ما می توانیم بقیۀ شمع‌ها را دوباره روشن کنیم، مـن امـــید هستم.

با چشمانی که از اشک و شوق می درخشید، کودک شمع امید را برداشت و بقیۀ شمع‌ها را روشن کرد.

نور امید هرگز نباید از زندگی شما محو شود.

تولد یک سالگی وبلاگ قرن 21

وبلاگ قرن 21، یک سال پیش و در چنین روزی (26 آذر ماه 1389) کار خود را آغاز کرد و در طول یک سال فعالیت خود سعی نمود تا با مطالب و موضوعات مفیدی در خدمت ایرانیان سرتاسر دنیا باشد. این وبلاگ در طول یک سال فعالیت خود توانست با میانگین بیش از 8 هزار بازدیدکننده در هر ماه و حدود به 98000 بازدیدکننده در طول یک سال، یکی از پربازدیدترین وبلاگ های ایرانی باشد. در طول یک سال گذشته بیشتر موضوعات بویژه بخش آهنگها با استقبال چشمگیری روبرو گردیدند و این وبلاگ و نیز مدیریت آن چنین افتخاری را مدیون شما عزیزان می باشد.


از تمام کسانی که در طول یک سال اخیر از این وبلاگ بازدید کرده و با نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود ما را همراهی نمودند بسیار سپاسگزاریم. همچنین از مدیر (مدیران) blogsky برای فراهم نمودن چنین فضایی برای وبلاگ نویسان قدرانی می شود.


                                               با سپاس فراوان - مدیریت وبلاگ قرن 21