▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.
▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.

آهنگ زیبای - Bu Aksam Olürüm - از Murat Kekilli

آهنگ بسیار زیبای {همین امشب می میرم - Bu Aksam Olürüm} از خواننده ترکیه ای (Murat Kekilli) که برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.


این آهنگ از آلبومی با همین نام که در سال ۱۹۹۹ منتشر گردید، انتخاب شده است. این آهنگ و البته کل آلبوم یکی از پرطرفدارترین ها در ترکیه محسوب می گردند.


برای دانلود "موزیک ویدیوی" این آهنگ اینجا را کلیک کنید.





دانلود با کیفیت 128


دانلود متن آهنگ


آهنگ زیبای - Tutamiyorum Zamani - از Kenan Doğulu

آهنگ بسیار زیبای {Tutamiyorum Zamani} از خواننده ترکیه ای (Kenan Doğulu) که برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.





دانلود با کیفیت 128



دانلود متن آهنگ


آهنگ زیبای - Dinle - از Mahsun Kirmizigul

آهنگ زیبای {گوش کن - Dinle} از خواننده معروف ترکیه ای Mahsun Kirmizigul که برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.


لازم به اشاره است که نسخه این آهنگ Ragga می باشد و با نسخه معمولی تفاوت چندانی ندارد.




دانلود با کیفیت 128



دانلود متن آهنگ


آهنگ زیبای - Fairytale - از Alexander Rybak

آهنگ زیبای {Fairytale} از (Alexander Rybak) - خواننده نروژی - که برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.


لازم به اشاره می باشد که این خواننده نروژی، خود، شعر این آهنگ را سروده و تنظیم کرده است. او در مسابقات 2009 Eurovision این آهنگ را اجرا نمود و توانست به مقام نخست دست یابد. همچنین آن بخش از آهنگ که خودِ وی به نواختن ویالون می پردازد، بسیار معروف بوده و شاید این صدای ویالون را پیش از این شنیده باشید.






دانلود با کیفیت 128



دانلود متن آهنگ



آهنگ زیبای - Dum Tek Tek - از Hadise

وبلاگ قرن بیست و یکم


آهنگ زیبای {Dum Tek Tek} از Hadise که برای دانلود در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار گرفته است.


این آهنگ، نخستین Track از آلبوم [Fast Life] می باشد که در سال ۲۰۰۹ منتشر گردیده است. وی در همین سال با این آهنگ در مسابقات Eurovision شرکت کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت. البته نسخه اجرا شدۀ این آهنگ در آن مسابقات تا حدودی با این نسخه که متعلق به آلبوم او می باشد، متفاوت است.


برای دانلود موزیک ویدیوی این آهنگ اینجا را کلیک کنید.



Hadise (Dum Tek Tek) 
ادامه مطلب ...

تو را دوست دارم ...

وبلاگ قرن بیست و یکم


من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شبها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم؛ تو را دوست دارم

نه خطی! نه خالی! نه خواب و خیالی!

من ای حس مبهم تو را دوست دارم

سلامی صمیمی تر از غم ندیدم

به اندازۀ غم تو را دوست دارم

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد

بگوییم با هم تو را دوست دارم

جهان یک دهان شد هم آواز با ما:

تو را دوست دارم؛ تو را دوست دارم ...



قیصر امین پور



وبلاگ قرن بیست و یکم

سفر ایستگاه ...

وبلاگ قرن بیست و یکم


قطار می رود


تو میروی


تمام ایستگاه میرود


و من چقدر ساده ام


که سالهای سال


در انتظار تو


کنار این قطار رفته ایستاده ام


و همچنان


به نرده های ایستگاه رفته


تکیه داده ام!



قیصر امین پور



وبلاگ قرن بیست و یکم

آهنگ زیبای "سنین رایحه - Seneen Rayha" از راغب علامه


بنا به درخواست بسیاری از شما بازدیدکنندگان گرامی مبنی بر قرار دادن آهنگ دیگری از {راغب علامه} در وبلاگ، این بار برای شما آهنگ (سنین رایحه - Seneen Rayha) را که از آلبومی با همین نام می باشد و در سال ۲۰۱۱ منتشر گردیده، انتخاب و برای دانلود قرار دادم.


در تاریخ ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ آلبوم «عشق بزرگ - الحب الکبیر» از راغب علامه در وبلاگ قرار داده شد. برای دانلود آهنگ های این آلبوم اینجا را کلیک کنید.









میعاد ...

وبلاگ قرن بیست و یکم


در فراسوی مرزهای تنت تو را دوست می دارم


آینه‌ها و شب‌ پره‌های مشتاق را به من بده
روشنی و شراب را
آسمان بلند و کمان‌ گشاده پل
پرنده‌ها و قوس و قزح را به من بده
و راه آخرین را
در پرده یی که می زنی مکرر کن


در فراسوی مرزهای تنم
تو را دوست می دارم


در آن دور دست بعید

که رسالت اندام‌ها پایان می پذیرد
و شعله و شور تپش‌ها و خواهش ها


به تمامی


فرو می نشیند

و هر معنا قالب لفظ را وا می گذارد
چنان چون روحی
که جسد را در پایان سفر
تا به هجوم کرکس‌های پایانش وانهد


در فراسوهای عشق

تو را دوست می دارم
در فراسوهای پرده و رنگ


در فراسوهای پیکرهایمان

با من وعده دیداری بده



احمد شاملو



وبلاگ قرن بیست و یکم