▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.
▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.

موزیک ویدیوی "الحب الکبیر - El Hob El Kebir" از راغب علامه

وبلاگ قرن بیست و یکم


موزیک ویدیوی {الحب الکبیر - El Hob El Kebir} از {راغب علامه} که برای دانلود در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار گرفته است.


این موزیک ویدیو با کیفیت بسیار خوب در وبلاگ قرار داده شده است.


برای دانلود آهنگ این موزیک ویدیو اینجا را کلیک کنید.



الحب الکبیر - راغب علامه 
ادامه مطلب ...

موزیک ویدیوی «حیله - Hile» از Serdar Ortac

وبلاگ قرن بیست و یکم


موزیک ویدیوی {حیله - Hile} از {Serdar Ortac} که برای دانلود در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار گرفته است.


این موزیک ویدیو با کیفیت بسیار خوب در وبلاگ قرار داده شده است.


برای دانلود آهنگ این موزیک ویدیو اینجا را کلیک کنید.



Serdar Ortac 
ادامه مطلب ...

راه هایی برای تازه نگه داشتن میوه ها و سبزیجات

وبلاگ قرن بیست و یکم

مجله سیب سبز: آیا عادت دارید پولتان را برای خرید چیزهای بی‌ دوام دور بریزید؟ احتمالا خیر. با این حال، بسیاری از افراد به طور معمول پولشان را صرف خرید مواد غذایی بی‌ دوام می‌ کنند. به گزارش سازمان حفاظت از منابع طبیعی، ۴۰ درصد از مواد غذایی تولید شده در ایالات‌ متحده پس از فروش به هدر می‌ رود. اگر بتوانیم یک‌ / سوم از مقدار هدر رفت مواد غذایی را کاهش دهیم، می‌ توانیم به تعداد زیادی افراد گرسنه غذا بدهیم.

میوه ها و سبزیجات

آیا می‌ دانید بیشترین هدررفت مواد غذایی متعلق به کدام دسته است؟ تولیدات تازه. تنها ۴۸ درصد از مواد غذایی تولید شده خورده می‌ شود و باقی آن هدر می‌ رود. به گزارش سازمان ملل متحد، فروشگاه‌ های مواد غذایی در بسیاری از کشورهای توسعه‌ یافته، فرصت‌ هایی در‌ اختیار مصرف‌ کنندگان قرار می‌ دهند که آنها را به خرید مواد بیشتر از آنچه نیاز دارند، تشویق می‌ کنند. تنها راه‌ حل این مشکل این است که محصولات تازه کمتری بخرید یا حین خرید، هوشمندانه‌ تر عمل کنید.


سیب

سیب باید در دمای ۳۰ تا ۳۲ درجه سانتیگراد نگهداری شود؛ کافی است دما ۱۰ درجه گرم‌ تر باشد تا سیب به‌ سرعت پخته شود. اگر می‌ خواهید سیب تا چندین هفته دوام بیاورد، باید آن را در یک کیسه پلاستیکی و به دور از سبزیجات در یخچال نگهداری کنید، چون گاز اتیلنی که از سبزیجات منتشر می‌ شود، باعث رسیدن سریع‌ تر میوه‌ها می‌ شود. در ضمن بهتر است سیب‌هایی را که زیادی رسیده‌ اند یا فاسد شده‌ اند از بقیه جدا کنید، چون این سیب‌ها می‌ توانند تمام محتوای سبد میوه شما را فاسد کنند. بهتر است اول سیب‌ های بزرگ را بخورید، چون سریع‌ تر می‌ رسند و پخته می‌ شوند. 
ادامه مطلب ...

چندین خاصیت شگفت انگیز از هندوانه، طالبی و خربزه که باید بدانید ...

وبلاگ قرن بیست و یکم


روزنامه آرمان: طالبی، هندوانه و خربزه همگی از خانواده خیار، کدو و کدو تنبل هستند که به صورت بوته‌ ای بر روی زمین رشد می‌ کنند.


خربزه

 

جلوگیری از گرفتگی عروق


بتاکاروتن یک آنتی‌ اکسیدان قوی محسوب می‌ شود. آنتی‌ اکسیدان‌ها به طور موثری از بروز بیماری‌های قلبی و عروقی جلوگیری می‌ کنند. نقش آنتی‌ اکسیدان‌ها جمع‌ آوری رادیکال‌ های آزاد اکسیژن از بدن است. در اثر افزایش رادیکال‌ های آزاد اکسیژن در بدن چربی‌ های موجود در خون به‌ خصوص LDL اکسیده می‌ شوند. اکسیده شدن LDL مرحله آغازین تشکیل پلاک در سطح عروق خونی است. چنانچه میزان چربی‌های خون کنترل شده و مواد غذایی سرشار از آنتی‌ اکسیدان‌ ها به میزان کافی در رژیم غذایی وجود داشته باشد، از اکسیداسیون LDL و در نتیجه گرفتگی عروق جلوگیری می‌ شود. مصرف مقدار متعادل و متناسب طالبی می‌ تواند تامین‌ کننده مقدار کافی از بتاکاروتن باشد.

 

عجیب اما واقعی


اگرچه ممکن است این خبر کمی عجیب به نظر برسد اما اگر فقط مقداری نمک روی سطح هندوانه بریزید متوجه خواهید شد که طعم و مزه آن در مقایسه با قبل شیرین تر خواهد شد و البته اگر مقدار بیشتری نمک روی آن بریزید، آنگاه طعم شورمزه آن را به خوبی احساس خواهید کرد. اگر هندوانه را در زیر میکروسکوپ بررسی کنید، خواهید دید بافت این میوه متشکل از هزاران سلول بسیار کوچک است. همه این سلول ها دارای غشایی هستند که ما از آن به عنوان یک غشای نیمه تراوا نام می بریم. از ویژگی های منحصر به فرد غشاهای نیمه تراوا این است که آب به آسانی به آن ها وارد یا از میانشان خارج می شود. 

ادامه مطلب ...

اکسپریان - سایت تخصصی اکسپریا سونی

وبلاگ قرن بیست و یکم


وب سایت «اکسپریان» اولین و بزرگترین مرجع تخصصی اکسپریا در ایران است و شما می توانید آخرین اخبار، آموزش ها، رام ها و نرم افزار های مربوط به اسمارت فون های سونی را در این وب سایت مشاهده نمایید.



اکسپریان - سایت تخصصی اکسپریا سونی



وبلاگ قرن بیست و یکم

آهنگ زیبای «حیله - Hile» از Serdar Ortac

وبلاگ قرن بیست و یکم


آهنگ زیبای {حیله - Hile} از (Serdar Ortac) که برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.



Serdar Ortac





وبلاگ قرن بیست و یکم

آلبوم زیبای «عشق بزرگ - El Hob El Kebir» از راغب علامه

وبلاگ قرن بیست و یکم


پس از استقبال چشمگیر از آهنگ {نسینی الدنیا - Nassiny El Donya} از "راغب علامه - Ragheb Alama" و پس از درخواست های فراوان شما بازدیدکنندگان گرامی مبنی بر قرار دادن آلبوم "El Hob El Kebir" این کار انجام داده شد و شما می توانید آهنگ های این آلبوم زیبا را از این وبلاگ دانلود نمایید.


لازم به اشاره است که این آلبوم در سال ۲۰۰۴ منتشر گردید و یکی از آلبوم های موفق این خواننده محسوب می شود. آهنگ «نسینی الدنیا» محبوب ترین تِرَک این آلبوم و یکی از شاهکارها در میان آهنگ های عربی به شمار می آید.


برای گردآوری آهنگ های این آلبوم زحمت فراوانی کشیده شده است تا شما بازدیدکنندگان گرامی بتوانید بدون دردسر آهنگ های این آلبوم را دانلود نمایید.



El Hob El Kebir

ادامه مطلب ...

چگونه زبان جدید را در زمان کمتری یاد بگیریم؟

وبلاگ قرن بیست و یکم

یادگیری زبان همانند یادگیری هر مهارت دیگری دارای نکات کلیدی است که کارشناسان متخصص در این زمینه آن را در اختیار ما قرار داده‌ اند. بنابراین می‌ توانیم با مشخص کردن الگو و پیروی از متخصصان در این زمینه از تجربیات آن‌ها استفاده کرده و اشتباهات آن‌ها را تکرار نکنیم. در این صورت بسیار سریع‌تر به نتیجه دلخواه خود می‌ رسیم. در مطلب زیر ۱۲ نکته به منظور یادگیری یک زبان خارجی در کمترین زمان را مورد بررسی قرار خواهیم داد. بنابراین تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

۱- به دنبال معنی لغوی تمام کلمات نباشید

در اغلب موارد افراد به دنبال معنی تک‌ تک کلماتی هستند که با آن‌ها برخورد می‌ کنند. در اینجا باید به این نکته اشاره داشت که ترجمه لغت به لغت و گذاشتن زمان برای انجام چنین عملی توصیه نمی‌شود. برای درک مطلبی که در حال خواندن آن هستید فقط به دنبال معنی کلماتی باشید که بارها و بارها با آن‌ها مواجه شده‌اید.

۲- مشخص کردن یک هدف معین

برای یادگیری زبان خارجی هدف مشخصی معین کنید. برای مثال ممکن است که فردی برای مسافرتی که در پیش دارد نیاز به یاد گرفتن زبان آن کشور داشته باشد و تا زمان مسافرتش ۳ ماه وقت دارد. بنابراین می‌ تواند به گونه‌ ای برنامه ریزی کند که در طول این ۳ ماه، بیشترین وقت خود را به یادگیری زبان آن کشور اختصاص دهد. داشتن چنین اهداف واقع ‎‌گرایانه‌ ای می‌تواند در یادگیری زبان بسیار موثر واقع شود.

۳- همانند یک کودک رفتار کنید

در گذشته گفته می‌ شد که کودکان یادگیرنده‌های بهتری نسبت به بزرگسالان هستند اما به نظر می‌ رسد که امروزه این گفته حقیقت ندارد. بر طبق جدیدترین تحقیقات انجام شده، محققان موفق به پیدا کردن ارتباطی میان سن و توانایی یادگیری، نشدند. بنابراین می‌ توان اینگونه بیان کرد که کلید یادگیری سریع این است که باید همانند یک کودک رفتار کرد. از رفتارهای کودکانه در یادگیری می‌توان به فقدان خود آگاهی، تمایل زیاد به یادگیری زبان و هراس نداشتن از انجام اشتباه اشاره کرد. 
ادامه مطلب ...