▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.
▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.

بدترین پسووردهای (کلمه های عبور) سال 2012

انتخاب پسوورد (کلمه عبور) یکی از حساس ترین کارها برای هر فردی است که با اینترنت سر و کار دارد و در این میان هستند افرادی که توجه چندانی به این موضوع نمی کنند و پسووردهای آسانی را برای حساب های خود انتخاب می کنند.

شرکت SplashData که اَپلیکِیشِن های مدیریت پسوورد را تولید می کند، در تازه ترین گزارش خود بدترین پسووردهای سال ۲۰۱۲ را معرفی کرده است. این پسووردها به راحتی توسط هکرها مورد نفوذ قرار گرفته و اطلاعات حساب های کاربری آنها را به سرقت می برند.

لیست ۲۵ پسوورد از بدترین پسووردهای جهان در سال ۲۰۱۲ به شرح زیر است:

.

ادامه مطلب ...

آهنگ زیبای - Gangnam Style - از PSY

آهنگ زیبای (Gangnam Style) از {PSY} خواننده پاپ کره ای (کره جنوبی) که از زمان انتشار آن تا کنون مورد استقبال چشمگیری واقع شده است. از این رو برای دسترسی آسانتر شما هموطنان عزیز، این آهنگ برای دانلود در وبلاگ قرار داده شده است.


لازم به اشاره است که موزیک ویدئوی این آهنگ، سومین موزیک ویدئوی پربازدید وب سایت یوتیوب بوده است.





دانلود با کیفیت 128

میانبرها در ویندوز ۸

تسلط به کلیدهای میانبر در ویندوز و استفاده نکردن از ماوس برای اجرای برنامه ها و دسترسی به بخش های مختلف سیستم عامل، برای هر کاربر مفید است. با آمدن نسخه جدید سیستم عامل ویندوز یعنی ویندوز ۸ و اعمال تغییرات زیاد در ساختار منوها و آیکون های برنامه ها جهت دسترسی به بخش های مختلف نیز این کلیدها اهمیت بیشتری یافته است. اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که می خواهید دسترسی به بخش های کلیدی سیستم عامل برایتان راحت تر شود و در مدت زمان کوتاه تری بدون نیاز به ماوس این کار را انجام دهید، با میانبرهایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، همراه شوید.

توجه: تمامی میانبرهای معرفی شده در این مطلب از ترکیب با کلید ویندوز تشکیل شده است.

.

ادامه مطلب ...

آهنگ زیبای - Eye of the Tiger - از گروه Survivor

وبلاگ قرن بیست و یکم


این بار برای شما بازدیدکنندگان گرامی، یکی از زیباترین و خاطره انگیزترین آهنگ های خارجی را در نظر گرفته ام. نام این آهنگ (چشم ببر - Eye of the Tiger) است که توسط گروه راک آمریکایی {Survivor} اجرا گردیده. البته لازم است که توضیح کوتاهی در مورد این آهنگ بدهم.


این آهنگ در سال 1982 میلادی و به در خواست Sylvester Stallone برای فیلم راکی 3 - Rocky III نوشته شد. البته ابتدا قرار بود آهنگ Another One Bites the Dust از Queen برای این فیلم انتخاب گردد اما Stallone نتوانست اجازه این کار را از Queen بگیرد و سرانجام آهنگ (چشم ببر) بر روی فیلم راکی 3 قرار گرفت. عزیزانی که این فیلم را مشاهده کرده اند، حتما این آهنگ را به خاطر می آورند. از این رو این آهنگ زیبا را برای دانلود در وبلاگ قرار دادم تا تمام کسانی که مدتها به دنبال این آهنگ بودند و یا قادر به دانلود آن از وب سایتهای خارجی نبودند، بتوانند به راحتی آن را دریافت نمایند.


برای دانلود موزیک ویدیوی این آهنگ اینجا را کلیک کنید.








دانلود متن آهنگ




وبلاگ قرن بیست و یکم