▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.
▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.

ارسال پاسخ اتوماتیک در ایمیل یاهو

قطعاً زمان هایی پیش خواهد آمد که به دلیل مسافرت یا تعطیلات کاری به ای میل خود دسترسی نداشته باشید. این تاخیر چند روزه در مطالعه ایمیل ها و ارسال پاسخ می تواند به قیمت رنجیده شدن دوستان یا از دست رفتن فرصت های کاری تمام شود. Holiday Response به عنوان یک پاسخگوی اتوماتیک به تمامی ای میل های دریافت شده پاسخی مناسب خواهد داد و از ارسال کننده آنها به واسطه عدم دسترسی شما به صندوق پستی تان پوزش خواهد خواست.


روش کار بسیار ساده است: بر روی Settings از ناحیه بالا و در سمت راست صفحه اصلی ایمیل خود کلیک کرده و در سمت چپ منویی که ظاهر خواهد شد گزینه Holiday Response را انتخاب کنید. در این صفحه و در بخش اول یعنی Automatic response تیک گزینه (Enable during these days (inclusive را فعال کرده، تاریخ شروع زمان پاسخگویی خودکار را در قسمت From و تاریخ پایان زمان پاسخگویی خودکار را در قسمت Until وارد کنید. در مقابل هر کدام از این گزینه ها، کادر اول برای وارد کردن ماه، کادر دوم برای وارد کردن روز و کادر سوم برای وارد کردن سال در نظر گرفته شده اند. در کادر خالی پایین، متنی را که مایلید در پاسخ به ایمیل های دریافتی به صورت اتوماتیک ارسال شود، درج کنید. این پاسخ می تواند اعلام وصول ایمیل و قولی برای مطالعه و پاسخ به آن پس از بازگشت از تعطیلات باشد. در پایان روی گزینه Save در بالای صفحه کلیک کنید.


در نظر داشته باشید که می توانید برای آزمودن این بخش، یک نمونه از ایمیل اتوماتیک را برای خود ارسال کنید. کافیست در پایین همان کادری که متن خود را نوشتید بر روی گزینۀ Send sample copy to me کلیک کنید تا ایمیل نمونه برایتان ارسال گردد.


به علت تغییرات ایجاد شده در این بخش از سرویس یاهو، محتوای این مطلب در تاریخ ۱ آبان ماه ۱۳۹۳ ویرایش گردیده و به روز رسانی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد