▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.
▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.

آهنگ «نسینی الدنیا» از خواننده معروف لبنانی «راغب علامه» + QR Code

وبلاگ قرن بیست و یکم


آهنگ زیبای {نسینی الدنیا} از "راغب علامه" خواننده ی معروف لبنانی که برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.


این آهنگ در حال حاضر برترین آهنگِ وبلاگ قرن ۲۱ می باشد.


در تاریخ ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ آلبوم «عشق بزرگ - الحب الکبیر» از راغب علامه در وبلاگ قرار داده شد. برای دانلود آهنگ های این آلبوم اینجا را کلیک کنید.



 





El Hob El Kebir



شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید با استفاده از بارکد خوان گوشی خود، QR کُد زیر را که مربوط به آهنگ "نسینی الدنیا" می باشد اسکن کرده تا لینک آپلودبوی به طور مستقیم در مرورگر گوشی تان باز شود.


Ragheb Alama (Nassiny El Donya) QR Code



شما همچنین می توانید موزیک ویدیوی این آهنگ را از همین وبلاگ دانلود نمایید.



دانلود موزیک ویدیو




وبلاگ قرن بیست و یکم

نظرات 11 + ارسال نظر
ساغر سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 11:33

سلام علی آقا من این آهنگو خیلی دوست دارم واینجا به راحتی دانلود شد خیلییییی ممنون از راغب علامه بیشترآهنگ بزار موفق باشی بای

خواهش میکنم. خوشحالم که تونستید این آهنگ رو از وبلاگم دانلود کنید.

Mahsa یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 05:10

Mahsa یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 05:11

Mamnon

خواهش میکنم.

محسن شریفی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 15:16

ترانه های راغب علامه

متوجه نشدم! ترانه های راغب علامه چه؟

محمد دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 10:51

مرسی ممنون

خواهش میکنم.

ati دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 23:54

سلام ی خواهش ازتون داشتم امکانش هست ک این آهنگ و برا من ایمیل کنین هرکاری میکنم با لینک دانلود نمیشه
اگه امکان داره خود آهنگو mp3شو برام ایمیل کنین؟؟؟

چشم براتون ایمیل میکنم.

twilit95@yahoo.com چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 18:12

مرسی ممنونم بابت آهنگ

خواهش میکنم.

زینب سه‌شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 19:09

آرش جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 17:13 http://21st-century.blogsky.com

سما پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 01:50

سلام.من ام پی تری این آهنگو میخوام.ولی هرجا میگردم پیدا نمیکنم.خواهش میکنم شما لینک دانلودشو بذارید.

سلام
شما دقیقا برای مطلبی نظر دادین که در قسمت پایین اون، لینک دانلود همین آهنگ از سرور آپلودبوی موجود هست. گویا دقت لازم رو نداشتین و اون رو مشاهده نکردین.

Nazi شنبه 15 آبان 1395 ساعت 19:07

pas chera linko baz nemikone?!

من لینک رو امتحان کردم، هیچ مشکلی نداره. لطفا دوباره امتحان کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد