▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.
▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.

مال دنیا ...


نقل کرده اند بهلول چوبى را بلند کرده بود و بر قبری مى زد.

گفتند: چرا چنین میکنى؟

بهلول گفت: صاحب این قبر دروغگوست! زیرا تا وقتى در دنیا بود، دائم مى گفت: باغ من، خانه من، مَرکَب من و ... . ولى حالا همه را گذاشته و رفته است و اکنون هیچ یک از آن ها، مال او نیست که اگر مال او بود حتما با خود برده بود.


نظرات 2 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 18:12 http://previously.blogsky.com

عالی بود
کاش یادمون بمونه که هممون رفتنی هستیم

بله ای کاش!

نیلوفر پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 21:57 http://niloofar2020.mihanblog.com/

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
8965

از نظر شما ممنونم. امیدوارم باز هم از وبلاگ من بازدید کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد