▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.
▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.

♫ متن ترانه "آیه های بارانی" از امید


سرتاسر خیال من
نقاشیای کاشیاش
سبز میشن و ناز میکنن
مستا شبا تو کوچه هاش
هوای آواز میکنن

♪♪♪

هوا هر وقت که بارونیست / تو فکر من چراغونیست
پرم از خاطرات تو / همونایی که میدونی  
 
مگه یادم میره یک دم / تا هر وقتی که من زنده م
تو بانی یه مشت شعری / هم الان هم در آینده م

دلم می خواد بیام پیشت / بزارم سر روی دوشت
بگم می میرم از عشقت / برم گم شم تو آغوشت

من و تو زیر بارون بود / به جون هم قسم خوردیم
تو چشم هم نگاه کردیم / نگاه کردیم از عشق مردیم

♪♪♪

سرتاسر خیال من / هزار تا باغ دلگشاست
هزار تا عشق دم بخت / منتظر یه پاگشاست

تو سَرسَراش یه مثنوی / راز و نیاز معنوی
پس تو کجایی ابدی / کجای این تیره شبی

رو آیه های بارونی نوشتم / بسته به تو جونم و سرنوشتم
تو مظهر تحملی تو ماهی / عشق منی برام تو تکیه گاهی

♪♪♪

سرتاسر خیال من
نقاشیای کاشیاش
سبز میشن و ناز میکنن
مست و شبا تو کوچه هاش
هوای آواز میکنن

شمایل جمال تو / قلبمو روشن میکنه
نمیدونی که عشق تو / چه کاری با من میکنه ۲

رو آیه های بارونی نوشتم / بسته به تو جونم و سرنوشتم ۲
تو مظهر تحملی تو ماهی / عشق منی برام تو تکیه گاهی ۲



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد