▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.
▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.

♫ متن ترانه "کلافه" از سیاوش قمیشی


برو اگه میخوای بری / دلت نسوزه واسه من
اینجوری که کلافه ای / بَدتره خب دل رو بکن
بِکَن دلو از این همه / خاطره های روی آب
فک کن ندیدی ما همو / حتی یه بارم توی خواب

♪♪♪

راحت برو یه قطره هم گریه نداره چشم من
اشکاشو پشت پای تو میخواد بریزه دل بکن
من که نمی میرم اگه بخوای تو از اینجا بری
چون میدونستم که تو از اول راه مسافری  

♪♪♪

شاید نفهمیدی که من بی اونکه تو چیزی بگی
سپردمت دست خدا که بی خدافظی نری
غصه ی راهمو نخور شاید همینجا بمونم
شاید به مقصد رسیدم خودم فقط نمیدونم

♪♪♪

راحت برو یه قطره هم گریه نداره چشم من
اشکاشو پشت پای تو میخواد بریزه دل بکن
من که نمی میرم اگه بخوای تو از اینجا بری
چون میدونستم که تو از اول راه مسافری

♪♪♪

شاید نفهمیدی که من بی اونکه تو چیزی بگی
سپردمت دست خدا که بی خدافظی نری
غصه ی راهمو نخور شاید همینجا بمونم
شاید به مقصد رسیدم خودم فقط نمیدونم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد