▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.
▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.

♫ متن ترانه "Aramam" از Ibrahim Tatlises


Çağırsaydın gelmezmiydim yar
Senin için ölmezmiydim yar
Dünyayı ters etmezmiydim yar
Aramam, aramam, aramam

♪♪♪

Aramam sormam bir daha
Yalvarsan bile Allaha
Çıkmasa gecem sabaha ... Aramam
Peşinden geldim kaç kere
Dünyamı yıktın bin kere
Kırıldım sana bir kere ... Aramam 
  
♪♪♪

Seviyorsun, bende seni yar
Çok özledim, bende seni yar
Aramadın, bende seni yar
Aramam, aramam, aramam

♪♪♪

Aramam sormam bir daha
Yalvarsan bile Allaha
Çıkmasa gecem sabaha ... Aramam
Peşinden geldim kaç kere
Dünyamı yıktın bin kere
Kırıldım sana bir kere ... Aramam

♪♪♪

Gözyaşlarım sele döndü yar
Ayrılanlar geri döndü yar
Leylek baba bile döndü yar
Aramam, aramam, aramam

♪♪♪

Aramam sormam bir daha
Yalvarsan bile Allaha
Çıkmasa gecem sabaha ... Aramam
Peşinden geldim kaç kere
Dünyamı yıktın bin kere
Kırıldım sana bir kere ... Aramam


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد