▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.
▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.

♫ متن ترانه "Beyaz" از Ebru Gündeş


Ben kayboldu sanmıştım meğer sendeymiş
Görür görmez anladım hemen o anda
Sarı sandıklara kitlemiştim aşkımızı
Sahip çıkmışsın canım eksik olma


Nasıl özlemiş kalbim böyle atmayı
Oysa yerini bile unutum hanidir
Bazen hayat vermek ister aldıklarını
Mucizeler hepböyle ansızın gelir  

♪♪♪

Teşekkür ederim böyle baktığın için 2
Teşekkürler aklımda kaldığın için 2
Karanlıktan korkmuyorum eskisi gibi 2
Senin yanın en aydınlık beyaz benim için 2

♪♪♪

Ben kayboldu sanmıştım meğer sendeymiş
Görür görmez anladım hemen o anda
Sarı sandıklara kitlemiştim aşkımızı
Sahip çıkmışsın canım eksik olma


Nasıl özlemiş kalbim böyle atmayı
Oysa yerini bile unutum hanidir
Bazen hayat vermek ister aldıklarını
Mucizeler hepböyle ansızın gelir

♪♪♪

Teşekkür ederim böyle baktığın için
Teşekkürler aklımda kaldığın için
Karanlıktan korkmuyorum eskisi gibi
Senin yanın en aydınlık beyaz benim için


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد