▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.
▅ ▆ ▇  وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم  ▇ ▆  ▅

▅ ▆ ▇ وبلاگـــــ قـــــرن بیـــــست و یـــــکُم ▇ ▆ ▅

وبلاگ قرن بیست و یکم، وبلاگی برای تمامی سلیقه هاست.

موزیک ویدیوی "نسینی الدنیا" از راغب علامه



بنا به درخواست مکرر بازدیدکنندگان گرامی مبنی بر قرار دادن موزیک ویدیویِ آهنگ {نسینی الدنیا - Nassiny El Donya} از "راغب علامه" در وبلاگ، این کار انجام داده شد و شما می توانید این موزیک ویدیو را از این وبلاگ دانلود نمایید.

برای راحتی شما عزیزان، این موزیک ویدیو با حجم کم و کیفیت خوب قرار داده شده است.

برای دانلود "آهنگِ" این موزیک ویدیو اینجا را کلیک کنید.





حجم: 13MB - فرمت ویدیو: MP4





وبلاگ قرن بیست و یکم

نظرات 10 + ارسال نظر
می پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 14:13

دم شما گرم

خواهش میکنم.

حجت مصری دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 14:19

sahar دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 12:24

کلمه عبور از کجا باید اورد؟؟

شما میتونید این موزیک ویدیو رو از لینک آپلودبوی اون هم بدون نیاز به گذرواژه دانلود کنید. البته من گذرواژه را برای شما E-mail میکنم.

مهشید شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 09:58

محمد سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 19:54

سلام. لینک آپلودخرابه، ارور WrongIP میده. رمز پیکوفایل رو لطف میکنید؟

سلام دوست گرامی. من لینک آپلودبوی رو امتحان کردم. سالم هستش. البته رمز پیکوفایل رو براتون ارسال میکنم.

zabi یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 19:21

رمزرومیشه همینجابفرستید

دوست گرامی شما امکان دانلود از آپلودبوی را دارید. اما رمز را برای شما ایمیل میکنم.

زینب شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 17:44

سلام وقت بخیر
من هم با مشکل گذرواژه مواجه شدم. نمیتونم دانلود کنم خیلی هم این آهنگ رو دوست دارم و از هیچ سایتی هم نتونستم دانلودش کنم.
ممنون از لطفتون.

درود بر شما بازدیدکننده گرامی

وقتی لینک این موزیک ویدیو در پیکوفایل دارای گذرواژه هست و برای دانلود، لینک آپلودبوی قرار داده شده، این موضوع مشکل محسوب نمیشود. این بدان معناست که تنها امکان دانلود از آپلودبوی فراهم می باشد. شما به آسانی می تونید این موزیک ویدیو رو از آپلودبوی دانلود کنید. اما برای راحتی شما، من رمز پیکوفایل را برایتان ارسال خواهم کرد.

سارا دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 22:29

میشه لینک رو بفرستین

چه لینکی رو برای شما بفرستم؟ در پایین همین مطلب لینک آپلودبوی قابل مشاهده هست.

سارا دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 22:33

اگه میشه حتما رمز رو ایمیل کنید

شما میتونید این موزیک ویدیو رو از لینک آپلودبوی به راحتی دانلود کنید. اما من رمز پیکوفایل رو برای شما ایمیل خواهم کرد.

امید دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 15:58 https://zonkan98.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد